Sunday, January 1, 2012

1.1.12 --> makan di umbai for the first time~!

heeeeeee blog di update lagi hehehe... ;)
entry kali ni is about for the first day of 2012 man!! it 1st January of 2012 man!!! ktorg g makan kat umbai, makan seafood td beb, ikan siakap 3 rasa, ikan siakap bakar, kupang masak chili, udang butter... nyummyyyyyyy.... seyes sedap... plus aku minum air kelapa beb.... lama dah tak minum air kelapa tuh...

untunglahh org belanja sebb takde duit n dpt lak makn sedap2 hehehe.... sayang kawan2 aku ath and nisha n not to mention my bff awang famezan... >.< saya <3 kamu semua!! ngee~~

lupe nk bwk kamera td time g sebb tak plan langsung korunk tau tak, mule2 g kat tempat len then tempat tuh tutup, g lagi ke second place and again ikan abes last2 haaa amek kao , g umbai terussssss... naseb bek puas hati heee... smbil2 makan sambil2 cuci mater lerrr ngeee... :P

insyaallah aku de duit t nk ajak parents aku n family aku g sne hehe.. love u guys so much.. tgh2 update blog nie tertibe phone bunyi n my dad call, angkat call tp takde org jawap, kompem lah tertekan tuh.. hee. ape2 pun selamat malam kengkawan!! <3

No comments:

Post a Comment